VIDEÓS ESETTANULMÁNY:

 

Hogyan szereztünk

718 új vásárlót és 11.963 feliratkozót

egyetlen hirdetéssel úgy, hogy közben a hirdetési költségen felül még busás haszonra is szert tettünk?

Az egész koncepció igazából félelmetesen egyszerű – és épp ezért működik ámulatosan

Íme a 2016. szeptember óta tartó tesztidőszakunk eredményei:

  • Tudni kell, hogy csak hideg piacnak (ismeretleneknek) hirdettünk – leginkább a Facebookon.
  • Mivel lépésenként raktuk össze az Ügyfélgép 2.0-át, így egy időben csak egyetlen hirdetést mertünk ráengedni a piacra,
  • Azt is csupán napi 10.000 Ft-os költségkerettel…

Ehhez képest csupán ebből az egyszerre egy hirdetésből 5 hónap alatt egy teljesen friss, mintegy
11.963 fős e-mail listánk épült.

(Lásd első ábra. Fog látni nullás időszakokat is – ezek idején nem futott hirdetés, mert átalakítottuk a rendszert.)

Kiegészítés az első ábrához: A feliratkozó oldalaink rendre 40% és 80% közötti arányokat hoztak – folyamatosan!

Száznál is több vevő – hónapról hónapra, kéz érintése nélkül!

És úgy tettünk szert erre a közel 12 ezres adatbázisra, hogy rendszerünk kitermelte közben a saját reklámköltségének többszörösét:

A rekord napon ebből az egyetlen hirdetésből, ebből a 10.000 Ft-ból 382 feliratkozót hozott úgy, hogy termelt közben 106.331 Ft forgalmat, azaz 96 ezer forint tiszta profitot. Igen, egyetlen NAP alatt!

Összesen 700-nál is több ÚJ vevőnk lett ezen idő alatt (második ábra), és végeredményként az Ügyfélgép 2.0 jóval a befektetett összeg fölött hozott vissza (és még mindig csak teszt üzemmódról beszélünk).

Tehát minél többet reklámozunk, annál több feliratkozónk, vevőnk van – és annál többet keresünk!

Rájöttünk, hogy sikerült alkalmaznunk pár brilliánsan eltalált koncepciót, ami miatt az egész ilyen szinten működik!

Könnyű szívvel költöttünk el sok százezret reklámra, mert tudtuk, hogy hamarabb bejön a pénz hozzánk,
mint ahogy a Facebook leemeli a céges kártyáról a pénzt!

Készek vagyunk MINDEN titkunkat megosztani Önnel!

Kezdetnek nézze meg az Ügyfélgép 2.0 tesztidőszakának esettanulmányát videón!

Csak adja meg itt azt az e-mail címét, és a következő oldalon máris nézheti

  • az eredményeket bemutató,
  • az alapkoncepciót felvázoló,
  • és a mögöttes összefüggéseket is felfedő videót!

Egy kattintásra van egy valódi pénznyomdától – töltse ki most az űrlapot!


Ui.: Részben hasonló információt legutóbb 2015-ben hoztunk nyilvánosságra.

Miután ennek a lehtőségnek vége, jó eséllyel ismét éveket kell várnia a következő verzióra! Ne hagyja ki ezt az alkalmat, nézze meg most az esettanulmányt!

Marketinginnovátor Kft. | © 2017. Minden jog fenntartva!
Jogi nyilatkozat és ÁSZF